به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت مناسبت های ماه شعبان، اظهار کرد: برنامه های هفته عقیدتی، سیاسی در ابهر از روز امروز آغاز می شود و همایش حکمت مطهر، رونمایی از کتاب 'همسفران آفتاب'، محافل روشنگری و پیاده روی همگانی نمونه ای از این برنامه ها است.
وی افزود: محفل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه شهر، گلباران مزار شهدا، تجلیل از فرماندهان پایگاه ها و برگزیدگان مسابقات علمی، و مسابقات ورزشی و جشنواره آشپزی از دیگر برنامه هایی است که در هفته عقیدتی، سیاسی در ابهر برگزار می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با گرامیداشت روز جانباز، تصریح کرد: از شهرستان ابهر 850 نفر به درجه جانبازی نائل شده اند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: انتخابات بازآفرینی انقلاب است و همه باید با شور و نشاط در آن شرکت کنند.
وی با اشاره به نقش رسانه در زمینه مقابله با حملات تبلیغاتی جبهه دشمن علیه کشور، ابراز کرد: رسانه ها باید با روشنگری در برابر تبلیغات منفی دشمن علیه کشور مقابله کنند.
فروزنده یادآور شد: اگر آمریکا می دانست با حمله نظامی به ایران موفق می شود لحظه ای درنگ نمی کرد ولی جنگ امروز ما در حوزه اقتصادی است.
وی با اشاره به اردوی راهیان نور تصریح کرد: اولین اتوبوس راهیان نور شمالغرب با 44 نفر 7 اردیبهشت ماه به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.