فرمانده سپاه انصار المهدی، (عج) استان زنجان، با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های مختلف ایران اسلامی حاضر بودند و تا آخر هم خواهند بود، گفت : وحدت حول‌محور پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز درجمع کارگران استان زنجان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری، با اشاره به نقش اساسی بسیج در جنگ اقتصادی، گفت: ما در طول این سال‌ها به همت مردم و بسیجیان در تمامی صحنه ها پیروز بودیم.

سردار کرمی، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: در این برهه از زمان باید در راستای جهاد اقتصادی تلاش کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدری (عج) ادامه داد : باید به دشمنان ثابت کرد که در جبهه اقتصادی نیز ایران موفق خواهد بود.

وی، در ادامه با اشاره  به حماسه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها  در 29 اردیبهشت سالجاری، تاکید کرد:  دشمن در صدد نا امیدی و جدایی مردم از انقلاب است. همه باید در این راستا هوشیار و در صحنه های اجتماعی حاضر باشیم.

سردار کرمی همچنین با اشاره به حضور ملت در مقابل دشمنان ایران و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ، گفت: ملت ایران با هوشیاری و ولایتمداری در این زمینه نیز پیروز خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(ع)  استان زنجان،  با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های حاضر بودند و تا آخر هم خواهند بود،  گفت : وحدت حول محور پیروی از ولایت فقیه است.

سردار کرمی ،  با بیان اینکه کارگران مجاهدان خاک ریز اقتصای ایران هستند که دراین صحنه نیز مانند جهاد دفاعی در جهاد اقتصادی نیز خواهند جنگید، اضافه کرد: وعده ما روز 29 اردیبهشت با مشت محکم بر دهان دشمنان انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.