به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی روز چهارشنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان افزود: مدیران به این موضوع توجه داشته باشند که مردم حقوقی دارند و موظف به رعایت آن هستیم و توجه به رعایت حقوق شهروندی موجب می شود که حقوق خود را بهتر بشناسیم.
وی اظهار کرد: با توجه به 2 انتخابات پیش رو، رعایت حق الناس، حقوق مردم در بحث رای دادن و رعایت حقوق نامزدها و وظایف ثبت نام شدگان از جمله مصادیق مهم حقوق شهروندی به شمار می رود که باید مورد توجه قرار گیرد.
موسوی افزود: بر این اساس نامزدها باید هنگام تبلیغات انتخاباتی قانون را رعایت کنند که موارد و نکات لازم طی جلسه ای به تمامی نامزدها، مجریان انتخاباتی و دستگاه های نظارتی گوشزد خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به فعالیت های فرماندهی نیروی انتظامی استان ادامه داد: فعالیت های نیروی انتظامی این استان چشمگیر بوده و موجب آرامش در تمامی شهرستان های این استان شده است.
موسوی افزود: نیروی انتظامی با اجرای قانون درصدد فراهم کردن فضای امن و آرامش در جامعه است و در صورتی که این اقدامات انجام نشود به بروز حوادث و مشکلات متعددی منجر می شود.

*** پنج اولویت اصلی استان در ارتباط با حقوق شهروندی احصا می شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ادامه داد: این استان تلاش دارد با تشکیل جلسات و بررسی چالش ها پنج اولویت حقوق شهروندی استان را با حضور مسئولان دستگاه های متولی امر احصا کند.
مسیح الله سلطانی افزود: یکی از افتخارات دولت یازدهم توجه ویژه به تشکل و سازمان های مردم نهاد در سطح کشور است به طوری که طی سه سال گذشته شمار تشکل ها در این استان 100 درصد افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تعداد تشکل ها، سازمان های مردم نهاد و انجمن های خیریه این استان از 141 تشکل در سال 92، به 280 تشکل در سال گذشته رسیده است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.