محمود آقامحمدیان روز چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: با توجه به محدودیت در اعلام سهیمه نفت گاز برای جایگاه های توزیع این مایع سوختی در منطقه زنجان، فعالیت این جایگاه ها 24 ساعته نبود.
وی تاکید کرد: با اخذ سهمیه بیشتر نفت گاز برای این جایگاه ها فعالیت آنها 24 ساعت خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از فعالیت 53 جایگاه سوخت نفت گاز و بنزین خبرداد و گفت: این تعداد جایگاه ها با 241 تلمبه بنزین و 130 تلمبه نفت گاز به جامعه هدف خدمات ارائه می دهند.
آقامحمدیان یادآورشد: از 53 جایگاه فعال نفت گاز و بنزین در این منطقه 29 جایگاه دارای درجه ممتاز، 9 باب درجه 9 و مابقی نیز دارای درجه 2 تا چهار بوده و این جایگاه ها نیز در صدد ارتقا به درجه ممتازی هستند.
وی افزود: هم اکنون 40 جایگاه CNG نیز در منطقه زنجان فعالیت دارد که بیشتر این جایگاه ها موفق به استاندارد سازی و دریافت گواهینامه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شدند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه از این تعداد جایگاه 24 باب تک منظوره و 16 جایگاه CNG دو منظوره است، گفت: متوسط فروش روزانه این جایگاه ها 510 هزار مترمکعب است.
آقامحمدیان ادامه داد: طی سال گذشته مجموع میزان مصرف CNG در این جایگاه های منطقه زنجان 146 میلیون و 364 هزار و 100 مترمکعب بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 10 درصدی را نشان می دهد.
وی، بیشترین میزان مصرف CNG در ناحیه ابهر با 20 درصد و کمترین آن را در ناحیه قیدار با 4.5 درصد اعلام کرد و افزود: رشد مصرف در ناحیه مرکزی 6 درصد بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: بیشترین میزان مصرف CNG شهریور سال گذشته با 13 میلیون و 593 هزار و 793 مترمکعب طی سال های گذشته بی سابقه بود و کمترین مصرف نیز در بهمن همین سال با 10 میلیون و 797 هزار و 660 مترمکعب به ثبت رسید.
آقامحمدیان یادآورشد: طی سال گذشته با مصرف CNG در جایگاه ها بیش از 146 میلیون لیتر بنزین در بخش حمل و نقل خودروهای سبک صرفه جویی شده است.
وی ادامه داد: سهم CNG طی سال 95 در بخش حمل و نقل خودروهای سبک به میزان 37 درصد ثبت شد.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 30 جایگاه در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17جایگاه ناحیه ابهر شهرهای سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای 6 جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.