صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اتفاقات روز گذشته به دلیل شرایط جوی حاکم بر استان زنجان اظهار داشت: واژگونی سه دستگاه کامیون در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان طارم بر اثر وزش باد شدید اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وسایل نقلیه واژگون شده تریلی کانتینردار بود، ابراز کرد: دو دستگاه خاور نیز به دلیل سرعت شدید باد واژگون شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به خسارت وارده به سد کوثر شهرستان طارم که محل تامین آب شرب شهر آب‌بر است، افزود: نیروهای اجرایی در حال بررسی خسارت وارده هستند.

وی با اشاره به آبرگرفتگی منازل روستای گوجه ییلاق تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران و به راه افتادن سیل برخی از منازل این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده دچار آبگرفتگی شدند.

کرامتی با اشاره به تداوم بارش باران تا ظهر فردا و  احتمال سیلابی شدن برخی مسیل‌ها گفت: مردم هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند و از اتراق در حاشیه‌های رودخانه‌ها، رودها و سدها، دره‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

وی توصیه کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی استان در روزهای آتی، باغبانان از انجام سم‌پاشی درختان خودداری و چوپانان از چرای دام‌ها در دره‌ها پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به خسارت‌های مالی در روزهای گذشته استان‌ ابراز کرد: خسارت‌های مالی جزیی است و تاکنون در استان‌ تلفات جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618372
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.