بهرام‌ ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ‌در زنجان با اشاره به پروژه‌ه‍‌ای عمرانی دانشگاه زنجان اظهار داشت: با وجود مشکلات اعتباری دولت، هزینه‌های تکمیل پروژه‌ها از محل درآمدهای دانشگاه و صرفه‌جویی در سایر هزینه‌ها تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست احداث این دانشگاه از جمله دانشکده هنر و معماری، ساختمان دوم دانشکده کشاورزی، گلخانه تحقیقاتی، پیست دوومیدانی و پروژه فاضلاب به بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه زنجان به احداث گلخانه تحقیقاتی دانشگاه زنجان اشاره کرد و افزود: فاز نخست گلخانه تحقیقاتی 600 مترمربع است که تکمیل آن 6 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی به دیگر پروژه‌های در حال احداث دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: پیست دوومیدانی و زمین چمن از دیگر پروژه‌های در حال انجام این دانشگاه است.

ملکی با اشاره به پایان یافتن مرحله نخست پروژه فاضلاب دانشگاه زنجان ابراز کرد: پکیج دوم تصفیه فاضلاب نیز در دست اجرا است و در حال حاضر 50 درصد فاضلاب این دانشگاه تصفیه و در فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی طرح تصفیه فاضلاب را 50 درصد عنوان کرد و افزود: تکمیل این پروژه به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداری و مالی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: استخر سرپوشیده دانشگاه که از چندین سال قبل باقی مانده بود، سال گذشته با تأمین اعتبار از درآمدهای دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: خوابگاهی نیز به مساحت 3 هزار و 100 متر مربع با مشارکت خیران از دیگر پروژه‌هایی بود که سال گذشته افتتاح شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617637
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.