سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، فرمانده پلیش راه استان زنجان در این باره به خبرآنلاین تعداد تصادف های رانندگی منجر به فوت و جرح در مسیرهای ارتباطی این استان در سال ۹۵ را به ترتیب ۱۶۴ و یک هزار و ۱۰۱مورد اعلام و اظهار کرد: این رقم نیز در مقایسه با سال ماقبل آن (۹۴) به ترتیب با کاهش ۷ و ۱۲ درصدی مواجه است.
وی ادامه داد: پارسال، یک هزار و ۴۸۱ نفر با ۱۴ درصد کاهش نسبت به سال ۹۴ بر اثر وقوع تصادف های رانندگی در جاده های زنجان مجروح شدند.
شیرمحمدی افزود: در سال ۹۵، یک هزار و ۵۳۶ مورد نیز تصادف خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که این رقم در سال ۹۴، یک هزار و ۵۳۴ نفر بود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به آمار تصادفات رانندگی رخ داده در طی تعطیلات نوروز امسال (از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین جاری، اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار ارایه شده توسط مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی این استان، در تعطیلات نوروز امسال هفت نفر و در مدت مشابه سال ماقبل آن ۹ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر تصادف رانندگی جان باختند.
شیرمحمدی افزود: در تعطیلات نوروز امسال به ترتیب ۱۱۲ و ۱۰۸ تصادف رانندگی منجر به جرح و خسارت در جاده های زنجان رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۶ و ۲۱ درصد افزایش نشان می دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616588
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.