حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان و شرایط جوی امروز استان زنجان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود همراه با وزش بادهای شدید 50 تا 80 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: هم اکنون وزش بادهای شدید در قیدار با سرعت 76 کیلومتر بر ساعت در جریان است.
کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: روز گذشته/یکشنبه/ بیشترین سرعت وزش باد در قیدار با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت، زنجان 60 کیلومتر بر ساعت و کمترین آن با 30 کیلومتر بر ساعت در آببر در جریان بود.
سلطانی با بیان اینکه برای روز جاری/دوشنبه/ بارش باران وجود ندارد، اظهارکرد: از بعدازظهر فردا/سه شنبه/ وزش بادهای شدید همراه با افزایش ابر و بارش رگباری پراکنده در جریان خواهد بود.
وی تاکید کرد: شهروندان از توقف و تردد در کنار تاسیسات و ساختمان های نیمه کاره و درختان پوسیده خودداری کنند.
کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: کشاورزان نیز نسبت به حفظ تاسیسات کشاورزی اعم از گلخانه ها و دامداری ها اقدام کنند تا دچار خسارت های اقتصادی و مالی نشوند.
سلطانی به دمای هوا در 24 ساعت گذشته در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی این مدت آببر با 25 درجه و خیرآباد با سه درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق این استان بودند.
وی دمای فعلی شهر زنجان را 16 درجه بالای صفر اعلام کرد و یادآورشد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه افزایش دارد.
کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: از فردا دمای کمینه 2 درجه کاهش و دمای بیشینه نیز همین میزان افزایش خواهد داشت.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.