حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان امروز این استان صاف تا قسمتی ابری که در برخی نقاط با مه صبحگاهی همراه است و به تدریج از غلظت آن کاسته خواهد شد.
وی اظهار کرد: بر این اساس وزش باد شدید از بعداز ظهر امروز/ شنبه/ در نقاط مختلف این استان به وقوع می پیوندد که هم اکنون در ایستگاه قیدار سرعت وزش باد 40 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
سلطانی، سرعت وزش باد شدید استان طی امروز را بین 40 تا 80 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت که این وضعیت بارندگی را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی بیان کرد: فردا/ یکشنبه/ نیز شدت وزش باد در این استان بیشتر و بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است و با بارش های پراکنده و رگباری همراه خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی زنجان ادامه داد: دمای هوای این استان امروز تغییری نخواهد کرد اما فردا/ یکشنبه/ به دلیل ابری بودن وضعیت جوی، دمای هوا بین 2 تا سه درجه کاهش پیدا می کند.
وی، بیشترین میزان بارندگی استان طی 24 ساعت گذشته را مربوط به خرمدره با هشت میلی متر و زنجان با پنج میلی متر عنوان کرد.
به گفته سلطانی، خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان طی 24 ساعت گذشته به ترتیب خیر آباد با یک درجه بالای صفر و گرماب با 24 درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی شهر زنجان 6 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش نشان می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.