بهروز یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ایران ایر تور که طی 6 ماه گذشته اقدام به انعقاد قرارداد با سازمان همیاری شهرداری ها برای ایجاد خط پروازی زنجان – مشهد کرده بود، نتوانست تعهدات خود را به رغم ادعاهای بسیاری که داشت محقق کند.
وی یادآورشد: هم اکنون این سازمان در تلاش برای مذاکره و عقد قرارداد با 2 شرکت هواپیمایی است.
یوسفی اظهارکرد: به علت عمل نکردن این شرکت به تعهدات خود و از سوی دیگر تعهدی که برای مسافران نوروزی ایجاد شده بود، این سازمان به سختی توانست طی تعطیلات گذشته پروازهای زنجان – مشهد را برقرار کند.
رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان گفت: روز دوشنبه از سویی به علت برودت هوا، پرواز مشهد – زنجان موفق به فرود در زنجان نشد و از این سو نیز فرودگاه زنجان مسافری برای اعزام به مشهد در 14 فروردین نداشت.
وی خاطرنشان کرد: به علت لغو قرارداد با شرکت هواپیمایی و نبود قرارداد جدید، فردا 17 فروردین پرواز زنجان – مشهد و به طور متقابل مشهد – زنجان برقرار نیست.
یوسفی موضوع لغو قرارداد با شرکت های هواپیمایی را موضوعی طبیعی در فرودگاه های بزرگ خواند و ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری ها به دنبال سرویس دهی بهتر در پروازها بود، اما شرکت ایران ایر تور علاوه بر آنکه موفق به ارائه این سرویس نشد، 80 درصد پروازهای آن با تاخیر مواجه بود.
رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان گفت: به دنبال این هستیم که با یک شرکت هواپیمایی که پای تعهدات خود بماند و سرویس دهی بهتری داشته باشد، قرارداد منعقد کنیم.
وی اضافه کرد: بخش خصوصی آمادگی دارد تا علاوه بر برقراری پروازهای این خط هوایی، مسیرهای جدیدی برای فرودگاه زنجان تعریف کند.
یوسفی ابراز کرد: ارائه خدمات در فرودگاه ها مسئولیت استانداری نیست اما به علت تمایل مسئولان استانی برای ارائه خدمات به مسافران این مسئولیت را بر عهده گرفته است.
رئیس سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان گفت: در صورتی که بخش خصوصی وارد فرودگاه این استان شده و فعالیت کند، اتکای فرودگاه به سازمان همیاری شهرداری ها از بین خواهد رفت.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.