سرهنگ علی اصغز شیرمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ایام که به دلیل مسافرت ها حجم تردد وسایط نقلیه در جاده های استان بیشتر بود با این حال رانندگان و عوامل پلیس راه با یکدیگر تعامل و همراهی خوبی داشتند.
وی اظهار کرد: در این ایام اعمال قانون در برخورد با تخلفات حادثه ساز و همچنین توقیف خودروها نسبت به مدت مشابه پارسال در پایین ترین حد بود.
شیرمحمدی افزود: پلیس راه زنجان تمام تلاش خود را بکار گرفت تا میزان تصافات جرحی، خسارتی و فوتی در مسیرهای ارتباطی این استان به پایین ترین سطح برسد اما برخی رانندگان به دلیل خستگی و خواب آلودگی و کم توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی این تلاش ها را کمرنگ کردند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در ایام تعطیلات نوروز امسال هفت نفر در مسیرهای ارتباطی استان به دلیل بی احتیاطی رانندگان خودروها جان باختند که با کمی دقت و احتیاط می شد تعداد کشته ها را به صفر رساند.
به گزارش ایرنا، در تعطیلات نوروز پارسال تعداد کشته ها در جاده های زنجان 9 نفر بود.
در تعطیلات نوروز امسال میزان تصادفات جرحی و خسارتی در سطح جاده های استان زنجان نیز به ترتیب 112 و 108 مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 و 21 درصد افزایش داشت و تعداد مصدومان نیز 257 نفر بودند که با افزایش 43 درصدی همراه بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.