جواد مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه، یکشنبه شب /13 فروردین جاری/ در روستای قره سعید اتفاق افتاد.
وی اظهار کرد: ساعت 22:54 موضوع به اورژانس 115 اعلام و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه پاپایی به محل اعزام شد.
مرادی افزود: 2 نفر از مسمومان با استفاده از خودرو شخصی و 2 نفر دیگر نیز پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان ایثار ایجرود منتقل شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان به مصدومان حوادث جاده ای در روز 13 فروردین اشاره کرد و گفت: بر اثر حادثه واژگونی خودرو سواری 206 در مسیر ماهنشان -مهرآباد که یکشنبه شب اتفاق افتاد پنج نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
مرادی افزود: ساعت 21:31 گزارش وقوع تصادف رانندگی منجر به جرح به اورژانس 115 اعلام و بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های ایده لو و سلطان آباد به محل اعزام و پس از ارایه خدمات درمانی اولیه، مصدومان را به منظور ادامه مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل کردند.
وی اظهار کرد: در تصادف بین 2 دستگاه سواری پراید و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر 85 خط جنوبی اتوبان زنجان - قزوین، نیز که حوالی ساعت 22:30 یکشنبه شب اتفاق افتاد 14 نفر مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.
مرادی با بیان اینکه ساعت 22:31 موضوع وقوع تصادف به اورژانس 115 اعلام و از این مرکز طلب استمداد شد افزود: هشت نفر از مصدومان توسط آمبولانس های مستقر در پایگاه های مرکزی ابهر و غزال پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان امدادی ابهر و بوعلی خرمدره منتقل شدند.
وی ادامه داد: چهار نفر از حادثه دیدگان با استفاده از خودروهای شخصی و 2 نفر دیگر نیز توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.