مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: حوالی ساعت 15:30 ظهر جمعه موضوع حادثه واژگونی خودرو پراید در کیلومتر 22 این مسیر ارتباطی به مرکز پیام، گزارش و بلافاصله آتش نشانان راهی محل شدند.
حمید توکلی افزود: در این سانحه رانندگی جرحی و خسارتی، یک کودک بر اثر شدت ضربه وارده به بیرون پرت شده بود و مادر خانواده نیز توسط رانندگان و مسافران عبوری از جاده، از درون خودرو بیرون آورده شده و برای بیرون کشیدن راننده نیز از این سازمان طلب استمداد شد.
وی اظهار کرد: عوامل آتش نشانی نیز به محض رسیدن به محل حادثه، عملیات رهاسازی را آغاز و پس از دقایقی تلاش بی وقفه این راننده گیر افتاده را نجات داده و به منظور اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس می دهند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: با اعلام وقوع حادثه واژگونی خودرو پراید و مصدومیت راننده و 2 سرنشین آن، عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های روزبه و الهیه زنجان به محل اعزام شدند.
جواد مرادی افزود: با توجه به ارزیابی صورت گرفته توسط عوامل اورژانس زمینی و اعلام نیاز به اورژانس هوایی، بلافاصله بالگرد اورژانس به منظور انتقال مصدومان به بیمارستان به پرواز درآمده و راهی محل شد.
وی اظهار کرد: هر سه مصدوم این حادثه پس از اقدامات پیش بیمارستانی توسط عوامل اورژانس به منظور ادامه مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.