حسین اسکندری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش فروش بلیت های مسافری بروی شهری از 15 اسفند سال گذشته در استان زنجان به صورت حضوری و اینترنتی آغاز شد.
وی اظهارکرد: از مدت بیان شده تا روز گذشته 13 هزار و 773 بلیت به صورت حضوری و یک هزار و 248 بلیت دیگر نیز به صورت اینترنتی برای سفرهای برون شهری به فروش رفت.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته نیز یک هزار و 71 بلیت به صورت حضوری و 73 مورد دیگر نیز به صورت اینترنتی پیش فروش شد.
اسکندری یادآورشد: پیش‌ فروش حضوری بلیت با ایجاد گیشه اختصاصی در محل فعالیت شرکت‌های مستقر در پایانه‌ها و با فعال کردن تعداد مناسبی از دفترهای متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آنها، توام با پیش فروش اینترنتی به صورت حضوری انجام می شود.
وی تاکید کرد: همشهریان برای بلیت رفت و برگشت سفر خود برنامه ریزی داشته باشند و اقدام به خرید کنند تا در زمان برگشت سرگردان نشوند چرا که احتمال ازدحام زیاد مسافران برای بازگشت از سفرهای نوروزی وجود دارد که ممکن است با کمبود بلیت مواجه شوند.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همشهریان می توانند برای تهیه اینترنتی بلیت به سایت شرکت های حمل و نقل و یا www.payaneh.ir مراجعه و اقدام به خرید کنند.
اسکندری، تعداد شرکت و موسسه های مسافربری فعال این استان را 35 مورد اعلام کرد و افزود: به صورت یک تا سه منظور منظوره فعال هستند که از این تعداد فقط 14 شرکت در شهر زنجان خدمات ارائه می دهد.
وی افزود: 104 اتوبوس ویژه، 78 اتوبوسVIP ، 335 مینی بوس و 617 دستگاه سواری در استان زنجان مسافران نوروزی را جابجا خواهد کرد.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 33778780 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، از نخستین روز فعالیت ستاد نوروزی ( 25 اسفند سال گذشته ) 49 هزار و 629 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.