اسماعیل خردمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد از 25 اسفند 95 تا چهار فروردین سالجاری با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر زنجان به جمع امضا کنندگان میثاق نامه پیوستند.
وی اظهارکرد: تمام فرمانداران استان زنجان و علی وقفچی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با امضای این میثاق نامه به پویش 'نه به تصادفات جاده ای' پیوسته اند که این نشان از اهمیت موضوع است.
خردمند افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان از 25 اسفند 95 با ایجاد 18 پست ایمنی و سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرها و همچنین در مراکز تاریخی و گردشگری این استان، آغاز شده است و تا 17ماه جاری نیز ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: طی این مدت 394 نفر از مسافران نوروزی در جاده ها به منظور اقامه نماز اول وقت به خیمه های نماز و 2 هزار و 180 نفر به ایستگاه دوستدار کودک، 2 هزار و 925 نفر برای تست فشار خون و قند خون و 28 هزار و 845 نفر به پست های راهنمایی و نوروزی این جمعیت، مراجعه کردند.
خردمند افزود: طی مدت یادشده 13 هزار و 431 نسخه بروشور ویژه نوروز، 16 هزار و 237 برگ نقشه شهرستانها و استان و 6 هزار و 769 بسته اقلام فرهنگی، به صورت رایگان بین مسافران نوروزی توزیع شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.