سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نوروز سال گذشته 59 مورد تصادفات خسارتی اتفاق افتاده بود که این رقم تا به امروز 40 مورد است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 32 درصد کاهش نشان می دهد.
وی یادآورشد: نوروز سال گذشته 17 مورد تصادف جرحی در زنجان روی داده بود که این تصادف ها به 19 مورد در نوروز امسال رسیده است که افزایش 12 درصدی دارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان به تعداد مجروحان حوادث رانندگی در نوروز 95 اشاره کرد و گفت: در این مدت 31 تن مجروح شده بودند که تاکنون مجروحان تصادفات در این استان به 26 مورد رسیده است که 16 درصد کاهش دارد.
شیرمحمدی تعداد فوتی های ناشی از سوانح رانندگی در جاده های استان زنجان را پنج نفر در نوروز سال گذشته اعلام کرد و افزود: این مورد تا این مدت از سالجاری با چهار نفر، کاهش 20 درصدی دارد.
وی تاکید کرد: آمار تصادف های خسارت، جرحی، مجروحان و فوتی ها از 25 اسفند 95 تا ساعت 12 دوم فروردین 96 است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات جاده ای خواب آلودگی است، گفت: زمانیکه رانندگان خسته و یا در حالت خواب آلودگی هستند از ادامه راه خودداری کرده و استراحت خود را جدی بگیرند تا از بروز سوانح و حوادث تلخ برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 25 اسفند سال گذشته در جاده های استان زنجان آغاز و تا 14 فروردین امسال به صورت شبانه روزی ادامه دارد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.