احد یاغموری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای استان زنجان طی روز جاری ابری پیش بینی شده و هم اکنون بارش برف و باران در ارتفاعات این استان در جریان است.
وی با بیان اینکه بارش باران در زمان حاضر در همه مراکز شهرها در جریان است، تاکید کرد: امشب بارش در این مراکز به شکل برف خواهد بود و فعالیت سامانه بارشی طی فردا/جمعه/ و شنبه هفته آینده نیز در استان زنجان ادامه دارد.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده دمای بیشینه هوا چهار تا 6 درجه کاهش می یابد و سامانه سرد نیز اواخر وقت شنبه این استان را ترک می کند.
یاغموری خاطرنشان کرد: دوباره از یکشنبه هفته آینده دمای هوا روزانه سه تا چهار درجه افزایش می یابد.
وی افزود: از بامداد روزجاری/پنجشنبه/ تا این لحظه از روز بیشترین بارش باران در آببر با بیش از چهار میلی متر، خدابنده 2.6 میلی متر، گرماب 2.3 میلی متر و زنجان نیز 1.9 میلی متر ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر دمای شهر زنجان پنج درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت تغییری نکرده است.
به گزارش ایرنا، یاغموری، آببر را با 15 درجه بالای صفر گرمترین منطقه طی 24 ساعت گذشته در استان زنجان اعلام کرد و افزود: قیدار نیز با یک درجه بالای صفر سردترین منطقه بود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.