سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از سارقان نیز در حین تعقیب و گریز درحالی که از ناحیه پا و بازو هدف اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود از صحنه متواری شد اما 2 سارق دیگر که از متهمان سابقه دار و خطرناک هستند در دام گرفتار آمدند.
وی اظهار کرد: این سه متهم که سرقت های متعدد مغازه و خودرو را در استان های قم، قزوین، زنجان و مازندران مرتکب شده بودند اوایل هفته جاری توسط پلیس آگاهی زنجان در یکی از استان های اطراف تهران بازداشت شدند.
کارآگاه رحمتی افزود: با دستگیری این 2 سارق حرفه ای و سابقه دار، بخشی از اموال به سرقت رفته از مغازه های زنجان از سوی آنان، کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه پلیس، در پی دستگیری سارق فراری متواری شده است تصریح کرد: همدستان آنان نیز از سوی ماموران پلیس آگاهی زنجان مورد شناسایی قرار گرفته اند که بزودی در دام پلیس گرفتار خواهند آمد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: این سارقان، طی 2 مرحله پنج مغازه را در شهر زنجان مورد سرقت قرار داده بودند که با درایت و تیزبینی پلیس آگاهی زنجان در سریع ترین زمان ممکن در دام قانون گرفتار آمدند.
کارآگاه رحمتی به عموم مردم و مغازه داران تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی سارقان با استفاده از فرصتی که دارند دوربین ها و سیستم را قطع کرده و با خود می برند بنابراین نیاز است در کنار نصب آنها از دوربین مخفی نیز به عنوان پشتیبان بهره گیرند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.