سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق سابقه دار که بومی است حدود ساعت10:30 شنبه شب /14 اسفند جاری/ در دام پلیس گرفتار آمد و به سرقت دوربین ها اعتراف کرد.
وی اظهار کرد: این سارق جوان که 30 ساله می باشد از دی ماه امسال دست به سرقت دوربین های نصب شده زده است و بخشی از اموال سرقتی نیز توسط پلیس آگاهی زنجان کشف شد.
کارآگاه رحمتی افزود: سارق دستگیر شده به منظور رد گم کردن در پوشش فرد نمکی (جمع آوری ضایعات و کارتن)، محل های مورد نظر را شناسایی و سپس در فرصت مناسب اقدام به سرقت دوربین های نصب شده می کرده است.
وی با بیان اینکه در این رابطه، 2 مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند که با توجه به مستندات از سرقتی بودن دوربین ها، آگاه بودند، تصریح کرد: تاکنون در این رابطه 15 شاکی وجود دارد و احتمال بیشتر شدن شاکیان پرونده نیز وجود دارد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: افرادی که نسبت به خرید اموال از افراد ناشناس می کنند از خرید اجناسی که قیمت آنها از حد معقول و معمول پایین تر عرضه می شود خودداری کنند تا به عنوان متهم پرونده در دام پلیس و قانون گرفتار نشوند.
کارآگاه رحمتی با بیان اینکه بطور معمول چهره فروشندگان اموال دزدی، موجه جلوه نمی کند و باید خریداران این را موضوع را مد نظر داشته باشند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بی آنکه فروشنده متوجه شود هرچه سریعتر به مرکز فوریت های پلیس 110 و همچنین پلیس آگاهی زنجان به شماره تلفن 21821516 اطلاع دهند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.