به گزارش ایرنا، بیوک موسوی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، افزود: تمام مدیران باید هوشمندانه، مقتدرانه و مبتکرانه برای ایجاد اشتغال و رفع موانع پیش رو اقدام کنند.
معاون استاندار زنجان تاکید کرد: با هر اقدامی که مانع ایجاد اشتغال در استان شود برخورد خواهیم کرد، چرا که یک کار ضد امنیتی محسوب می شود.
موسوی با بیان اینکه تبیین مراحل برقراری امنیت به خاطر شرایط خاص آن تنها بخشی است که نمی توان توضیحی برای مردم داد، گفت: به همین دلیل زحمات کسانی که در تامین امنیت کشور حضور دارند، مجاهدت خاموش نامیده می شود.
وی با اشاره به بومی بودن سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: اینکه یک شخصی با محیطی که قرار است مدیریت آن را در اختیار بگیرد از قبل آشنایی و اشرافیت داشته باشد، یک حسن بزرگ محسوب می شود.
معاون استاندار زنجان به اهمیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان زنجان اشاره و تاکید کرد: همواره از سرمایه گذاری در استان حمایت کرده ایم و خواهیم کرد.
موسوی اظهار کرد: برنامه های اقتصادی در این استان باید با محوریت توسعه شکل بگیرد و باید مدیران تلاش کنند تا بتوانند پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.
وی با بیان اینکه مدیر باید تمامی جوانب حوزه کاری خود را در راستای برنامه های محول شده در نظر داشته باشد، تصریح کرد: نباید مدیران روزه سکوت بگیرند، باید کارآمدی دولت را برای مردم تبیین کنیم و اطلاع رسانی مناسبی در حوزه خود داشته باشیم.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه هر دولتی در حوزه های مختلف ضعف هایی خواهد داشت، گفت: بنده منکر ضعف های احتمالی دولت نیستم، برای برطرف شدن ضعف ها نیازمند نقد منصفانه هستیم.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم 'محمدرضا یوسفی' به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان معرفی و از خدمات سه ساله ' احمد غریوی' مدیرکل قبلی این اداره تقدیر شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.