به گزارش ایرنا، بنا به اعلام موسسه تامسون رویترز (Thomson Reuters) مقاله دکتر امید رحمانی، دانشیار گروه مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زنجان جزء مقالات پر استناد (Highly Cited Papers) سال 2016 قرار گرفت.
مقاله دانشیار دانشگاه زنجان جزء مقالات پر استناد قرار گرفتبرای انتخاب مقالات برتر در ابتدا پایگاه استنادی تامسون رویترز، مقالات منتشرشده در مجلات دنیا را در 22 رشته موضوعی قرار داده، سپس در هر سال مقالات را بر حسب تعداد استنادها مرتب‌سازی می‌کند.
در نهایت یک درصد از مقالات برتر در هر یک از زمینه‌های پژوهشی انتخاب و به‌عنوان مقالات پر استناد که بالاترین میزان اثرگذاری در آن حوزه خاص را داشته‌اند، معرفی می‌شوند.
این مقاله که در آوریل 2014 در مجله International Journal of Engineering Science با ضریب تاثیر 165/3 منتشر شده، تاکنون بیش از 90 مرتبه توسط محققان مختلف مورد استناد قرار گرفته است.
در این پژوهش که در آزمایشگاه سازه‌های هوشمند و مواد پیشرفته دانشگاه زنجان به انجام رسیده، به مدل‌سازی رفتار ارتعاشی نانوساختارها با استفاده از تئوری غیرکلاسیک مکانیک محیط‌های پیوسته پرداخته شده است.
در مراسم هفته پژوهش سال‌جاری از دکتر امید رحمانی به‌عنوان پژهشگر برتر استان در شاخه فنی و مهندسی تقدیر به عمل آمد.
3216/6085
دریافت کننده: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.