سرهنگ جعفر کردلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مواد محترقه، اغلب از غرب کشور و با استفاده از خودروهای شخصی وارد استان زنجان شده است که در این رابطه نیز قریب 20 نفر توسط پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شدند.
وی به میزان مواد محترقه کشف شده در شهرستان های استان زنجان اشاره و اظهار کرد: قریب 90 هزار عدد از این مواد در شهرستان زنجان، 10 هزار عدد در ابهر، 6 هزار عدد در طارم، چهار هزار در خرمدره، 15 هزار در ماهنشان، 20 هزار عدد در ایجرود، 15 هزار در سلطانیه، 15 هزار عدد در خدابنده و 103 هزار در ایجرود، میزان کشفیات مواد محترقه در این استان می باشد.
کردلو با بیان اینکه 25 هزار عدد انواع موادمحترقه نیز توسط پلیس امنیت استان از چند متهم کشف شد از تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه خواست هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و یقین بدانند برخورد قاطع و قانونی در رابطه با عوامل تهیه و پخش مواد محترقه در دستور کار پلیس است.
وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از اماکن تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند تا اقدام لازم و قانونی صورت گیرد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.