حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع محوری این کنگره، نگاهی به کودک کشی از عاشورا تا به امروز است، افزود: کنگره ملی شعر 'آیه های جهاد' در 2 بخش کودکان کربلا و مدافعان حرم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی L.yahosein@gmail.com و یا از طریق شماره تلگرام 09109603991 تا 29 اسفند سال جاری به دبیرخانه کنگره ملی شعر ' آیه های جهاد' ارسال کنند.
حجت الاسلام صفی یاری تعمیق باورهای عاشورایی، شناسایی شاعران عاشورایی و انقلابی، ارتقای سطح کمی و کیفی شعر عاشورایی، توجه به جلوه های انسان ساز عاشورا و افشای چهره کریه کودک کشی در عصر کنونی را از جمله اهداف برگزاری کنگره ملی شعر 'آیه های جهاد' برشمرد.
وی با بیان اینکه از همه شاعران توانمند کشوری برای شرکت در کنگره ملی شعر 'آیه های جهاد' دعوت به عمل آمده است، افزود: پیش بینی می شود بیش از 500 اثر ارزشمند به دبیرخانه این کنگره ارسال شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کنگره ملی شعر 'آیه های جهاد' با همکاری حسینیه اعظم زنجان و مجمع شاعران اهل بیت(ع) تهران برگزار می شود، اضافه کرد: مجموعه آثار ارسالی به این کنگره در قالب یک کتاب چاپ می شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.