حسن کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 9 ماه امسال از سه هزار و 564 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان تعداد یک هزار و 82 مورد توسط بازرسان اداره کل و 2 هزار و 482 مورد نیز توسط اصناف انجام شده است.
وی، تعداد پرونده‌های متشکله از واحدهای صنفی شهرستان طی مدت یاد شده را 167 مورد و ارزش ریالی آنها بیش از 352 میلیون ریال و تعداد شکایات واصله و بررسی شده را نیز 129 مورد ذکر کرد.
کلانتری افزود: طی 9 ماهه امسال یک هزار و 56 اخطار نیز به واحدهای صنفی بدون پروانه داده شده و علاوه بر آن نیز 37 واحد صنفی پلمپ شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمدره ادامه داد: بیشترین علل تخلف واحدهای صنفی این شهرستان گرانفروشی، درج نکردن قیمت و صدور نشدن فاکتور به مراجعه کننده بوده است.
وی بیان کرد: بازرسی ها به صورت مستمر از واحدهای صنفی این شهرستان انجام و در صورت بی توجهی به اخطاریه ها نسبت به پلمپ انها آقدام می شود.
کلانتری افزود: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال طرح تشدید کنترل بازار در این شهرستان نیز همگام با دیگر نقاط کشور انجام و با تخلفات احتمالی نیز برخورد می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان خرمدره ای در صورت بروز تخلف و یا شکایات می توانند موارد را به سامانه 124اطلاع دهند.
هم اکنون 58 واحد تولیدی و سه هزار واحد صنفی در این شهرستان فعال است.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با جمعیت 65 هزارو 166 نفری معادل 4/6 درصد از جمعیت کل این استان در فاصله 75 کیلومتری و در جنوب مرکز استان زنجان واقع شده است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.