حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جریان ارسال محموله کمک های کارکنان جهاد کشاورزی استان زنجان به مردم حلب افزود: اتحاد شوم غربی، عربی و عبری در مقابل جبهه مقاومت اسلامی سال هاست که به توطئه های خود ادامه می دهد.
وی یادآورشد: آزاد سازی خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس فقط فتح سرزمین نبود بلکه به پیروزی اسلام در مقابل کفر با همه تجهیزاتی که داشت، تبدیل شد.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: امروز هم آزاد سازی شهر حلب آزاد سازی یک سرزمین نیست و ایستادگی مقاومت در مقابل زیاده خواهی های استکبار و گروه های تکفیری محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به فرامین رهبری برای حضور در مرزهای استراتژیک ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: امروز اگر به این مناطق در سوریه و عراق توجه نکنیم به حتم باید به مقابله با دشمن تکفیری در مرزهای حقیقی ایران برویم.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی تجربه هشت سال دفاع مقدس بار دیگر در کشور تکرار می شد.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: مردم در حلب خانه و کاشانه خود را رها کرده اند و اکنون در شرایط جوی زمستانی کمترین وسایل گرمایشی را ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن تمام زیر ساخت های شهر حلب را نابود کرده است و در این سرما مردم نیاز به لوازم گرمایشی دارند.
وی اضافه کرد: مردم زنجان به مردم حلب لبیک گفتند و با جمع آوری کمک ها اقدام به ارسال بخشی از کمک های خود حامل 2 هزار و 300 پتو کردند.
حجت الاسلام خاتمی ابراز کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس همین حمایت مردم بود که توانست از مردم خرمشهر پشتیبانی کند و امروز به حتم بار دیگر همین کمک ها می تواند پشتیبان مردم حلب باشد.
در این مراسم 2300 پتو که در نتیجه جمع آوری کمک های کارکنان سازمان جهاد کشاورزی تهیه شده بود به حلب ارسال شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.