رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از رشد 22 درصدی سرقت در این استان خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان به برقراری ارتباط الکترونیکی صد درصدی  میان مراجع قضایی و  انتظامی در جهت تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مراجعین تاکید کرد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (۲۸ خردادماه) در دیدار با فرمانده جدید انتظامی استان، اظهار کرد: تعامل و همکاری میان دادگستری استان و نیروی انتظامی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مشترک در ایجاد نظم و امنیت جامعه امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در میان سایر استان‌ها از مراکز امن به‌ شمار می‌آید، تصریح کرد: با این اوصاف در برخی جرایم استان زنجان وضعیت مناسبی ندارد، از جمله جرم سرقت که در سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشتیم که توجه و مدیریت این موضوع مهم که با آسایش و امنیت مالی مردم سر و کار دارد، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان، کنترل مجرمان حرفه‌ای به‌ ویژه سارقان حرفه‌ای در استان که جامعه را ناامن و موجبات مزاحمت و نگرانی‌ها برای هم‌استانی‌ها ایجاد می‌کنند را در سایه اقدامات بموقع و دقیق نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: اعتیاد و فروش موادمخدر از دیگر معضلات استان است. معضل اعتیاد، همچنین خرید و فروش موادمخدر در استان و دسترسی آسان مصرف‌کنندگان به موادمخدر مشکلی اساسی و قابل تأمل است که برخورد قاطع مأموران انتظامی را می‌طلبد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان به برقراری ارتباط الکترونیکی صد درصدی میان مراجع قضایی و انتظامی در راستای تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مراجعان تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.