رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی از سوی پلیس فتا این استان خبر داد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی از سوی پلیس فتا این استان خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده پس از اقرار به بزه انتسابی و تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمد علی آدینه لو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پلیس فتا استان زنجان در راستای رصد فضای مجازی به عامل فروش و تبلیغ داروهای غیرمجاز در فضای مجازی مشکوک و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از بررسی موضوع، مشاهده کردند فردی با هویت معلوم در فضای مجازی، اقدام به تبلیغ و فروش انواع داروهای غیرمجاز می‌کند که پس از هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوز در یکی از شهرستان‌های استان زنجان دستگیر شد.

آدینه لو تصریح کرد: از منزل این متهم دستگیر شده، بیش از چهار هزار عدد داروی غیرمجاز کشف و ضبط شد که با درایت و تیزبینی ماموران پلیس فتا این استان در دام قانون گرفتار شد.

وی تاکید کرد: متهم دستگیر شده پس از اقرار به بزه انتسابی و تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست در زمان خرید از فضای مجازی، دقت بسیار داشته باشند تا در دام سودجویان فضای مجازی، گرفتار نشوند.

کشف ۱۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عوامل پلیس آگاهی این استان موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون باری شدند.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: این میزان کالای قاچاق، روز گذشته در آزادراه زنجان و پس از توقف و بازرسی از این کامیون به دست آمد و راننده به عنوان متهم دستگیر شد.

وی اظهار داشت: مقدار سه میلیون و ۸۳۹ هزار نخ سیگار، یک هزار و ۲۰۰ بسته تنباکو، ۱۴ هزار عدد ژلت، سه هزار بسته چسب زخم، ۲۸ هزار عدد انواع مواد محترقه از این راننده متخلف کشف شد که ارزش ریالی آن از سوی کارشناسان پلیس به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال برآورد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.