جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از مرگ دو نفر بر اثر تصادف در جاده های این استان خبر داد.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش جماران، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: حادثه نخست ظهر روز سه شنبه در جاده ترانزیت زنجان - خرمدره (روبروی پارس سوئیچ) بر اثر برخورد کامیونت اتفاق افتاد و مرگ راننده آژانس را رقم زد.

وی اظهار داشت: راننده آژانس که به خاطر تحویل غذا در خط اضطرار توقف کرده بود هنگام سوار شدن بر خودرو دچار حادثه تلخ و ناگوار شد و به علت شدت صدمات و آسیب وارده در صحنه تصادف جان باخت.

عظیمی افزود: راننده خودرو سواری به علت توقف در سطح سواره رو و عدم استفاده از علایم هشدار دهنده و راننده کامیونت نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو، از سوی کارشناسان پلیس راه حاضر در محل تصادف، مقصر در این حادثه رانندگی شناخته شدند.

وی با بیان اینکه حادثه دوم نیز در مسیر ارتباطی زنجان - میانه (جاده فرعی روستای یامچی) و بر اثر سرعت بالا اتفاق افتاد، تصریح کرد: در این سانحه رانندگی،  خودروی سواری پژو ۴۰۵ واژگون شد و راننده خودرو بر اثر جراحات وارده جان باخت و سرنشین آن نیز مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.

عظیمی تعداد کشته های ناشی از تصادفات رانندگی جاده ای استان زنجان از ابتدای تیرماه تا به امروز را قریب ۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار مربوط به کشته های سر صحنه تصادف است و اینکه چه تعداد از مصدومان اعزامی در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند از سوی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.