مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان زنجان روز پنجشنبه در این مراسم گفت: امکان ارتباط بااپراتورهای استان درسامانه ۱۴۱ فراهم شده و مخاطبان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان و اعلام رخدادهای جاده‌ای با اپراتورهای مرکز ارتباط برقرار کنند.
عبدالحسین علی اکبری اظهار داشت: این امکان در گذشته فقط برای ارتباط با اپراتورهای مرکز مدیریت راه‌های کشور فراهم بود.
وی تاکید کرد: اعلام وضعیت راه‌ها، شرایط جوی حاکم در مسیرها, اعلام انسدادی، محدودیت های اعمال شده در جاده ها را از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: علاوه بر این موارد ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه‌های جاده‌های کشور، شکایات مسافران حمل ونقل عمومی و شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی ازجمله قابلیت‌های این سامانه است.
به گفته علی اکبری، کاهش چشمگیر حجم انتظار تماس‌گیرندگان با اپراتور در شرایط خاص جوی و بحران، افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس‌گیرندگان از مزایای سامانه ۱۴۱ در استان زنجان است.
وی ادامه داد: قابلیت انتقال تماس‌ها به ستاد و سایراستان های معین، اطلاع‌یابی مستقیم مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از مشکلات و رسیدگی درکمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری و اهتمام مسئولان در خصوص اطلاع‌یابی از آخرین وضعیت راه‌های حوزه استحفاظی و رخدادهای جاده‌ای برای پاسخگویی دقیق و سریع به هموطنان از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعضای هیات عامل و معاونان این سازمان  و مدیران استان‌ها در  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.