ستار صفری روز پنجشنبه در جلسه تعیین تکلیف پروژه برق رسانی به روستای شیرمشه شهرستان طارم با اشاره به پیگیری‌های مکرر جهت برق رسانی به روستای شیرمشه و اهمیت این پروژه برای شهرستان، اظهار داشت: عملیاتی‌شدن این پروژه نتایج بسیار مهمی را از چند جهت به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همزمان با سفر مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت توانیر به طارم، تصمیمات خوبی در راستای اجرایی شدن این پروژه گرفته شد افزود: با پیگیری های مستمری که انجام شد، این پروژه عملیاتی خواهد شد.

فرماندار طارم یادآورشد: با اجرای این پروژه علاوه بر برق دار شدن روستای شیرمشه، مسیر تهم چورزق نیز از نعمت روشنایی بهره مند خواهد شد و این امر، افزایش ایمنی سفر در مسیر را به دنبال خواهد داشت.

صفری رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر تهم - چورزق را از دغدغه های همیشگی شهرستان برشمرد و گفت: با برق دار شدن این مسیر مشکل کور بودن آنتن دهی تلفن همراه نیز از طریق نصب دکل مخابراتی طبق هماهنگی که با شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام گرفته، مرتفع خواهد شد.

وی ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در مسیر تهم - چورزق را از دیگر مزایای اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: این امر نیازمند برنامه ریزی و عزم جدی همه واحدهای ذیربط است.

طارم، یکی از شهرستان‌های استان زنجان است که در شمال مرکز این استان واقع شده و با استان‌های گیلان و قزوین و اردبیل همسایه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.