در این مجمع انتخاباتی که شامگاه یکشنبه /۱۴ اردیبهشت ماه/ در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، سپهری با کسب اکثریت آرا، سکان هدایت این هیات را عهده دار شد و اصغر محمدی نیز تنها موفق به کسب ۶ رای شد.

برای تصدی ریاست هیات تکواندو استان زنجان، ۱۰ نفر ثبت نام کرده بودند که سه نفر آنان قبل از برگزاری روز انتخابات و پنج نفر دیگر نیز به اسامی حسام جعفری و فخرالدین صیدی به نفع سپهری و محمدرضا اروجی، بهنام رضایی و بهزاد رهبری به نفع اصغر محمدی، قبل از شروع رای گیری کنار رفتند.

پس از انجام رای گیری، کار شمارش آراء ریخته شده به صندوق با حضور سه ناظر به عنوان نماینده (شهرستان ها، مربیان و باشگاه ها) در شمارش رای ها، نظارت کردند تا در قرایت نام نامزدها، هیچ شک و شبهه‌ای پیش نیاید.   

گفتنی است ابوالفضل خدایی در هشت سال اخیر به عنوان رییس هیات تکواندو استان زنجان مشغول به فعالیت بود اما از اسفند ماه سال ۹۸ غفار امانی به عنوان سرپرست این هیات تعیین شد که در پایان از تلاش و خدمات این ۲ نفر قدردانی شد.

این مجمع انتخاباتی، نخستین مجمع پس از شیوع ویروس کرونا در زنجان بود که متاسفانه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آن جدی گرفته نشد و این ساده انگاری انتقادهایی را در بین حاضران ایجاد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.