جواد یوسفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در آزادراه‌های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، و جاده های ترانزیت زنجان- خرمدره- ابهر و زنجان - میانه به دلیل بارش باران لغزنده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مسیرها جاده‌های زنجان - طارم، زنجان - بیجار، زنجان - تهم - چورزق، سلطانیه به خدابنده، ابهر به خدابنده و خدابنده - همدان نیز بارانی و سطح این جاده‌های ارتباطی نیز لغزنده است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در جاده های زنجان - دندی،  دندی - تخت سلیمان و نیک پی به ماهنشان  بارش باران جریان دارد.
یوسفی تاکید کرد: رانندگان در چنین شرایط جوی از سرعت و سبقت غیرمجاز به جد خودداری کنند چرا که با لغزندگی سطح جاده‌ها و رعایت نکردن احتیاط و قوانین رانندگی احتمال وقوع هر حادثه دلخراشی وجود دارد. 
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مسافران و رانندگان در صورت وجود ضرورت برای تردد از طریق شماره ۱۸۱۶ مرکز راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ها مطلع شوند.
یوسفی اضافه کرد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ مطلع شوند.
به گفته وی، اکیپ‌های راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از رانندگان خواست، خودروهای خود را به سیستم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی، چراغ‌های مه شکن مجهز کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز هکه تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.