علی محمدی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به تاکیدات رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شیوع بیماری کرونا در کشور و آسیب پذیری این بیماران، توزیع بسته‌های بهداشتی بین بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، CF-EB-MS و متابولیک در سطح شهرستان ایجرود انجام شد.
وی اظهار داشت: با هماهنگی انجمن‌های بیماران خاص و شناسایی آنان ۱۵۰ بسته بهداشتی از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر در اختیار بیماران قرار گرفت.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: علاوه بر این، ۸۰ بسته بهداشتی نیز با کمک خیرین شهرستان در بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد.
محمدی اضافه کرد: ۲۳۰ بسته بهداشتی توزیع شده برای بیماران خاص و خانوارهای کم برخوردار شهرستان ایجرود حاوی ماسک و ژل ضد عفونی کننده دست بود.
وی به آماده سازی مرکز مراقبت از بیماران بهبود یافته از کرونا اشاره کرد و ادامه داد: ۲ نقاهتگاه به ظرفیت ۱۷۰ نفر با تلاش نیروهای هلال احمر شهرستان ایجرود آماده سازی و ۹۰ تخته پتو نیز اهدا شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود گفت: تجهیز نقاهتگاه شهرستان ایجرود با مشارکت جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت این شهرستان محقق شد.
محمدی خاطرنشان کرد: دوخت ملحفه توسط داوطلبان برای نقاهتگاه های شهرستان با همکاری فنی و حرفه ای از دیگر اقدامات هلال احمر ایجرود است.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان از آغاز شیوع کرونا و مقابله با این ویروس اقدام به تب سنجی و غربالگری در ورودی و خروجی ایجرود با همکاری کارکنان، اعضای داوطلب و جوانان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.