مصطفی سلطانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی های انجام شده در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌غرب، با توجه به شرایط ویژه و شیوع ویروس کرونا در کشور و کاهش مصرف بنزین و نیاز به ذخیره سازی بنزین موضوع تامین سوخت انبار نفت جدید ارومیه از طریق خط هشت اینچ موجود میاندوآب ارومیه در حدود ۱۷ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: تعداد چهار ولو( شیرهای کنترلی و ایمنی) جدید در مسیر انشعابی نصب و یکسری تاسیسات موازی نیز به عنوان منیفولد ( وسیله چند منظوره برای توزیع سیالات در سیستم های لوله کشی) در داخل تاسیسات ایجاد شد تا بتوانیم رسید را در هر ۲ تاسیسات قدیم و جدید داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران گفت: تغییرات داخلی تاسیسات جدید نیز توسط واحدهای ذیربط انجام و اشکالات موجود برطرف و از طرفی نیز ارتباط تلفن داخلی برای تاسیسات جدید نیز برقرار شد.
سلطانی با قدردانی از معاونین و نیروهای این شرکت در خصوص فعالیت در این پروژه یادآوری کرد: واحدهای مختلف اعم از تعمیرات خط، مکانیک، ترابری، HSE، مخابرات و دیگر واحدها در ارومیه و ناحیه فنی تبریز در این پروژه با وجود شرایط اضطراری شیوع بیماری کرونا به نحو احسن به وظایف خود عمل کردند.
وی تاکید کرد: با تلاش های بی وقفه در مدت زمان پیش بینی شده ۱۰ روزه شرایط برای رسیدن بنزین در انبار جدید فراهم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.