امیر نعمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوعات و مضامین اولویت دار شامل انقلاب اسلامی (با تاکید بر نگاه بومی، محلی و مردمی) دفاع مقدس، پایداری و بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی- خانواده (با تاکید  بر کودک و نوجوان و زنان) - فرهنگ و تمدن اسلامی تعیین شده است.

وی اظهار داشت: عدالت، پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویدادهای تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه از دیگر موضوعات مطرح شده توسط نمایش نویسان است.

این مسؤول ادامه داد: نمایشنامه های تولیدی باید بر اساس ویژگی های تئاتر مساجد و بنا بر مقتضات اجرا در مسجد و بدون اتکاء به نور، دکور، لباس و آکسسوار حجیم و غیره تولید شده باشند.  

نعمتی افزود: نمایش نامه ها تک جنسیتی و در بخش های مجزا خواهران و برادران لحاظ شده و مدت زمان نیز باید حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ دقیقه باشد.

رییس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: بر این مبنا، نمایشنامه نویسان استان می توانند آثار تولیدی خود را بر اساس شرایط یاد شده تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۹ به حوزه هنری استان زنجان ارائه  کنند.

وی یادآوری کرد: آثار منتخب برای تولید و اجرا پس از کارشناسی مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت و در این ارتباط علاقمندان می توانند از کانال های مختلف  پست الکترونیکی:،  artzanjan.pr@gmail.com ،  شماره  تلفن۳۳۵۶۳۱۵۹ تماس گرفته و یا به نشانی  میدان پانزده خرداد (چهارراه پایین) جنب دبیرستان دخترانه ولی عصر (عج) حوزه هنری استان زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.