صفی الله کرامتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد ۲۲ نفر از شهروندان نیز مشکوک به کرونا هستند که تحت مراقبت قرار دارند. 
وی با تقدیر از جامعه پزشکی و پرستاران شهرستان تصریح کرد: جامعه بهداشت شهرستان با تمام توان و ایثارگرانه برای مقابله با بیماری کرونا در تلاش هستند و به امید خداوند و با همکاری مردم از این بحران نیز عبور خواهیم کرد. 
کرامتی تاکید کرد: تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در شهرستان در حال انجام است و طبق دستورالعمل های کشوری در حال خدمت رسانی به مردم هستیم.
کرامتی اظهار داشت: از مردم درخواست داریم با رعایت بهداشت فردی فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و با بهره گیری از بستر اینترنت برخی از امور خود را انجام دهند.
وی با اشاره به ضدعفونی معابر توسط شهرداری در شب ها خاطر نشان کرد: چهارمین مرحله ضدعفونی معابر در سطح شهر با اولویت اماکن پر رفت آمد انجام شده است و از شهروندان در خواست داریم با همکاری و  پارک نکردن خودروهای خود در معابر و خیابان ها در زمان ضدعفونی کار را برای متصدیان تسهیل کنند.
معاون فرماندار ابهر یاد آور شد: در مبادی ورودی  شهرستان کنترل عبور و مرور در حال انجام است و از میهمان درخواست داریم با وجود مهمانوازی مردم خطه ابهر سفر خود را به این شهرستان به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.