سرهنگ ایرج خانی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اواخر آذر ماه تاکنون ۵۵۴ هزارو ۷۹۶ عدد انواع مواد محترقه در زنجان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: آخرین کشفیات مواد محترقه در این استان مربوط به روز گذشته /جمعه ۱۶ اسفند ماه/ بود که پلیس امنیت عمومی توانست از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۳۹ هزار عدد انواع مواد محترقه را در جاده زنجان - خدابنده به دست آورد که در این رابطه یک نفر نیز به عنوان متهم دستگیر شد.

خانی پور، تاکید کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر مجاز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

نیمه نخست اسفند ماه امسال ماموران پلیس امنیت عمومی استان طی یک عملیات غافلگیرانه ۱۱۶ هزار و ۱۵۴ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از سواری پراید در داخل شهر زنجان کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند و هشت هزار و ۶۸۲ عدد نیز از سوی ماموران پلیس اطلاعات شهرستان ابهر کشف شد.

اواخر بهمن ماه نیز ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از  یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده، تعداد یک هزار و ۵۶۰ عدد فشفشه خارجی قاچاق کشف کردند که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد و در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر شد.
اواخر آذر ماه نیز ۳۸۹ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز توسط ماموران انتظامی شهرستان خدابنده در  حین کنترل خودروهای عبوری در محور  بیجار - خدابنده از ۲ دستگاه سواری سمند کشف شد و کارشناسان پلیس ارزش تقریبی آن را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه نیز ۲ نفر در دام پلیس گرفتار آمدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.