به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در مراسم افتتاح کارگاه تولید ماسک، گفت: این واحد تولید ی با صدور مجوز های لازم از سوی سازمان صمت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و توان تولید روزانه ۳۵ تا ۵۰ هزار ماسک را دارد و از فردا تولیدات این واحدها در داروخانه ها در دسترس عموم قرار می گیرد.

وی افزود: با حمایت استان، مدیر این واحد تولیدی در کمترین زمان، مرحله دوم آن را نیز به بهره برداری برساند تا میزان تولید آن به دو برابر افزایش یابد.

حقیقی تصریح کرد: با استقرارشرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم بهداشتی داخلی و سرمایه‌گذاری کلان کشور ترکیه در استان زنجان جهت تولید محصولات بهداشتی، این استان علاوه بر تامین نیاز داخلی قادر به رفع نیازهای سایر استان‌های کشور است.

استاندار زنجان گفت: قرار است با افزایش میزان تولید واحدهای شوینده در استان زنجان مواد ضد عفونی کننده پایه الکل و شوینده ضد عفونی کننده وایتکس از امروز وارد بازار شود تا نیاز مردم را تامین کنند.

حقیقی افزود: با توجه به شرایط کشور از لحاظ سرمایه‌گذاری خُرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، از فعالیت های مرتبط استقبال کرده و زمینه استقرار، نصب ماشین‌آلات و بهره‌برداری در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.