به گزارش خبرنگار مهر، شهرام طهماسبی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه تا به امروز ۵۷ جلسه اقتصاد مقاومتی و ۴۳ جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برگزاری شده است، افزود: خوشبختانه تصمیماتی که در این جلسات اتخاذ شده، در طراز سازمان‌های برتر کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه نظام آماری استان بر اساس سیستم فرابر بهبود یافته است، تصریح کرد: علاوه بر این، روش بودجه‌ریزی افزایشی در استان به بودجه‌ریزی عملکردی تغییر یافته و سند آمایش سرزمینی استان به همراه اسناد SDI نیز تدوین شده است.

طهماسبی با گریزی به گذشته، از بدهی قابل توجه استان به پیمانکاران در قالب ۲۰۰۰ پروژه عمرانی خبر داد و گفت: این در حالی است که امروز این بدهی‌ها به همراه پروژه‌های نیمه‌کاره به نصف کاهش یافته است که همه این آمار به واسطه ایجاد تفکر جدی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام محقق شده است.

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز عارضه‌یابی دقیقی از مشکلات انجام نشده است، اظهار کرد: یکی از رویکردهایی که امروز باید دنبال شود، استفاده از ظرفیت کلینیک‌های صنعتی در استان است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: اعمال و یا تقسیط بدهی قبلی واحدهای تولیدی و صنعتی، اعطای تسهیلات جدید به واحدها، بخشودگی مالیاتی و تامین‌اجتماعی و … از جمله مشکلاتی است که عارضه‌یابی دقیقی در مورد آن‌ها انجام نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.