سردار رحیم جهانبخش در این پیام که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، ضمن تقدیر از تلاش کارکنان و حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته است: پلیس به‌طور هوشمندانه و همراه با مردم، سهمی بی بدیل در خلق این حماسه عظیم ایفا کردند.

در این پیام از خلق این حماسه به عنوان نمایش عزت و اقتدار مردم یاد کرده و آورده است: بار دیگر در سایه رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی و مردم شهید پرور استان زنجان با حضور پر شور، وحدت آفرین و دشمن شکن خود در انتخابات دوم اسفند ماه حماسه ای عظیم آفریدند.
این پیام اضافه کرده است: نمایش عزت و اقتدار ملت ولایت مدار و غیرتمند برای پیوند مجدد با ولایت و دفاع از حاکمیت ارزش های اسلامی که در پرتو الطاف الهی و همکاری و همراهی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مجموعه نیروهای دلسوز و متعهد، به صحنه‌ای به یاد ماندنی در ایران اسلامی و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های سران استکبار و دولت‌مردان امریکایی مبدل شد و همچون گذشته دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مغلوب و نا امید کرد.  
سردار جهانبخش در این پیام ضمن حمد و سپاس از عنایت بی‌کران حضرت حق و شکر برخورداری از نعمت ملتی هوشیار و همیشه در صحنه با تاسی به حدیث شریف رضوی "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل"، از کلیه همکاران پرتلاش در فرماندهی انتظامی استان و همراهی مردم شریف این استان تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلندی و عزت روز افزون تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت کرده است.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده بود که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر بودند.

میانگین مشارکت شهروندان در سطح کشور در ۱۰ دوره گذشته انتخابات مجلس، ۶۰.۵ درصد است و این رقم در استان زنجان با افزایش قابل توجهی، ۶۸.۷ درصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۸۰۲ هزارو ۷۳۷ نفر از جمعیت استان زنجان واجد شرایط رأی دادن هستند، ادامه داد: این تعداد ۷۴.۶ درصد جمعیت استان را در برمی گیرد.

حقیقی افزود: تعداد رأی اولی های استان نیز ۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.