در این پیام که روز شنبه در اختیار ایرنا زنجان قرار گرفت، آمده است: صحنه حماسی و پرشور انتخابات دوم اسفند، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به ارزش های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به همه مردم جهان نشان داد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند پیروز واقعی این جشن انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
بی تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذاردر منطقه ظاهر شده، حضور پرشور و شعور درعرصه انتخابات بیانگر درایت و بصیرت ملت همیشه بیدار و هوشیار خواهد بود.
این حضور تجدید بیعت با آرامانهای امام راحل و شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که عمری دغدغه اقتدار ایران اسلامی را داشت.
امروز چشمان امیدوار ملت های مسلمان و مظلوم و آزادی خواهان جهان به ایران اسلامی به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده است و امت حماسه ساز وغیرتمند ایران پهناور یکبار دیگر با حضور هوشمندانه و با نشاط، وفاداری خویش را ثابت نموده و قلب دشمن را آماج موشک های آراء خویش قرار خواهند داد.
برخود وظیفه می دانیم از حضور مردم همیشه در صحنه استان زنجان که همواره در موقعیت شناسی بی همتاهستند قدردانی کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانیم.

به گزارش ایرنا  از ۱۱۳ داوطلب انتخابات مجلس در استان زنجان که صلاحیت آن‌ها توسط شورای نگهبان تایید شده بود با انصراف ۲۶ نفر، ۸۷ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت باقی ماندند.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده بود که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر بودند. 

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.