مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز شنبه در مراسم تقدیر از این امدادگران هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) و روز مادر افزود: از زمان وقوع زلزله کرمانشاه مسؤولیت و فعالیت های امدادگران دوچندان شده است.
شهرام میرزایی تاکید کرد: پس از وقوع این زلزله، سیل های ابتدای امسال در استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور مشکلاتی را برای هموطنان ایجاد کرد.
وی گفت: با توجه به وجود نیروهای ارزشی و توانمند در حوزه امداد و نجات در این استان توانستیم با حضور در منطقه موفق عمل کنیم و اقدامات مطلوب و ماندگاری را به یادگار بگذاریم.
میرزایی تاکید کرد: عملکرد و تلاش های نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در ارائه خدمات مطلوب برای هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل، از ابتدای سالجاری تاکنون موجب سربلندی این مجموعه شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان زنجان نیز در پشت صحنه در حال ارائه خدمات به هموطنان سیلزده در کشور بودند، اظهار داشت: داوطلبان نیز در جمع آوری کمکهای مردمی به این هموطنان مشارکت داشتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارداشت: همه دستگاه های خدمت رسان از جمله هلال احمر، راهداری، اورژانس و پلیس راه نیز خدماتی را برای آسایش و رفاه هموطنانمان در 24 ساعت از شبانه روز ارائه می دهند.
وی خاطرنشان کرد: امدادگران همیشه و در هر شرایطی با حضور به موقع به یاری آسیب دیدگان ناشی از سیل و زلزله و دیگر حوادث شتافته اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: باید آموزش ها از سوی شهروندان جدی گرفته شود تا خدمات امدادی به سهولت برای هموطنان ارائه شود.
میرزایی به نجات 2 توریست فرانسوی توسط نیروهای امداد و نجات شهرستان طارم و زنجان اشاره کرد و افزود: توریست های گرفتار در برف و کولاک این شهرستان با تلاش و ماموریت های 32 ساعته امدادگران به نحو مطلوبی انجام شد که کار بسیار سخت و دشواری بود.
وی خاطرنشان کرد: این ماموریت موفق باهمت امدادگران و تجربه آنها محقق شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از امدادگران خواست، تا تجربیات خود در زمینه امداد و نجات را ثبت و به صورت کتابچه ای تدوین کنند تا بعدها مورد استفاده امداگران آینده قرار گیرد.
میرزایی بر تقویت بدنه امداد هلال احمر تاکید کرد و افزود: باید بتوانیم امدادگران بیشتری را جذب کنیم تا این بخش تقویت شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.