فرمانده انتظامی شهرستان ابهر روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد گاز گرفتگی در شهر ابهر و جان باختن ۲ نفر بر اثر این حادثه، بلافاصله ماموران به منظور بررسی و تحقیقات به محل اعزام شدند.

سرهنگ داوود مرسلی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این پدر و پسر بر اثر انتشار گازهای سمی از طریق آبگرمکن دیواری، مسموم شده و جان باخته اند.

وی از عموم مردم خواست هنگام استفاده از وسایل گاز سوز، اصول ایمنی را به دقت مراعات کرده و به اتصالات وسایل گازی ازجمله شیلنگ، لوله ها و دودکش ها، توجه جدی داشته باشند تا در دام این قاتل خاموش گرفتار نشوند.

نهم بهمن ماه امسال نیز بر اثر انتشار و استنشاق گاز مونوکسید کربن، یک زن ۵۸، یک دختر ۱۴ ساله و ۲ مرد ۶۰ و ۳۲ ساله مسموم شده بودند که پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی با سه دستگاه آمبولانس به منظور ادامه درمان به بیمارستان‌ ولیعصر (عج) زنجان انتقال یافتند.

۲۶ دی ماه نیز پنج زن و کودک زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شده و با ۲ دستگاه آمبولانس به این بیمارستان انتقال پیدا کردند.

مسموم شدگان، سه زن ۵۰، ۳۴ و ۳۰ ساله و ۲ کودک ۴ ماهه و ۶ ساله بودند که ۲ دستگاه خودروی آمبولانس از پایگاه‌های چیر (جاده ترانزیت زنجان - میانه) و شهرک الهیه شهر زنجان، برای امدادرسانی به مسموم شدگان به محل حادثه اعزام شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.