سیل خروشان مردم انقلابی زنجان از همان ساعات آغازین موعد راهپیمایی ۲۲ بهمن، در امتداد مسیر چهار راه امیرکبیر تا میدان انقلاب به راه افتاده است و حتی سوز سرمای این روزهای زمستان نیز حریف شور و حرارت انقلابی راهپیمایان نیست. 
هر لحظه بر شمار شرکت کنندگان راهپیمایی در مسیرهایی منتهی به چهار راه امیرکبیر تا سبزه میدان افزوده می شود و مردم از پیر و جوان و زن و مرد، با گام های استوار، خود را به جمعیت راهپیمانان می رسانند تا حماسه دیگری را در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی رقم بزنند.  
اربعین شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داده است و بر فراز دستان حاضران، تصاویر متعددی از سید الشهدای مقاومت خودنمایی می کند. 
راهپیمایان با غریو الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، ........ مشت های گره کرده خود بر آسمان بلند کرده و تداوم راه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می رسانند. 
پلیس در شهرزنجان از میدان پانزده خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام، سبزه میدان -میدان انقلاب - صدر جهان - بلوار آزادی و چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب، خیابان سعدی جنوبی از میدان انقلاب تا تقاطع مسگرها محدودیت ترافیکی اعمال کرده است. 
همزمان با شهر زنجان در ۲۰ شهر دیگر استان و شماری از روستاها نیز راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن آغاز شده است. 
در شهر ابهر از چهار راه امام حسین (ع) تا میدان انقلاب، در شهر قیدار ازمیدان شهدا تا مزار شهدا، در شهر خرمدره ازمسجد رسول الله تا مصلی، در شهر سلطانیه ازمسجد فاطمه الزهرا (س)تا گلزارشهدا، در شهر زرین آباد ازمقابل شهدا تا مزار شهدا، در شهر خرمدره ازمسجد رسول الله تا مصلی، در شهر سلطانیه ازمسجد فاطمه الزهرا (س)تا گلزارشهدا، در شهر زرین آباد ازمقابل سپاه تا مصلی، در شهر آببر ازمیدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه و در شهر ماهنشان ازمیدان مطهری تا مصلی امام خمینی(ره) به عنوان مسیرهایی راهپیمایی در مراکز شهرستان ها اعلام شده است. 
سخنران راهپیمایی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهر زنجان، حجت الاسلام دری نجف آبادی عضو تشخیص مصلحت نظام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.