به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دولت‌های استکباری را با شکست مواجه کرد و باعث اقتدار و عزت اسلام در جهان شد، گفت: دستاوردهای نظام برای نسل‌های جوان و نوجوان تبیین شود.

وی با یادآوری اینکه زنجان ۶۵ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: مردم استان زنجان همواره طی روند مبارزات برای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از فرآمین ولایت فقیه در صحنه حضور داشته‌اند.

امام‌جمعه موقت زنجان ادامه داد: رشد اخلاق، معنویت، بینش سیاسی، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت در قدرت نظامی از دستاوردهای نظام است.

موسوی بابیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی ۴۲ سال عمر پربرکت خود همواره در صحنه های مختلف دستاوردهای بزرگی را کسب کرده است، گفت: در طول این ۴۰ سال خدمات خوبی ارائه‌شده است و پیشرفت‌هایزیربنایی زیادی در کشور به‌دست آمده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به انقلاب‌های بزرگ دنیا مانند انقلاب فرانسه و روسیه، گفت: انقلاب اسلامی ایران قابل‌مقایسه با هیچ‌یک از انقلاب‌های جهان نیست و خصوصیت انقلاب اسلامی تحول انسانی بود که مردم را با اسلام آشنا کرد.

موسوی با تاکید بر اینکه با وجود همه خدمات و پیشرفت‌های صورت گرفته هنوز با نقطه مطلوب در برخی حوزه‌ها مشکلاتی وجود دارد، گفت: در نظام اسلامی نباید به این میزان تبعیض و فساد باشد، فساد در برخی از شهرها زیاد است و مردم در رابطه با فقر، تبعیض و فساد گلایه دارند.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) رسول انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب معجزه قرن بود و ملت ایران مانند مهاجر و انصار برای این انقلاب هستند.

امام‌جمعه موقت زنجان انتخابات را یک واجب شرعی و ملی عنوان کرد و گفت: مردم برای انتخاب افراد صلاح تحقیق کنند, اگر مجلس مقتدر در رأس امر نباشد باقی کارها لنگ می‌زند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1347524
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.