مدیرکل بهزیستی استان زنجان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی ایام دهه فجر چهار طرح اشتغالزایی در شهرستان‌های طارم و خدابنده، ۲ کلینیک مددکاری در شهرستان‌های زنجان و خدابنده، یک مورد مرکز اقامتی افراد دارای اختلال مصرف مواد مخدر در شهرستان ایجرود و هفت باب مهد کودک در شهرستانهای زنجان و خدابنده  افتتاح خواهد شد.

محمد محمدی قیداری، تکریم از مادران شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، نواختن زنگ انقلاب در مهدهای  کودک تحت نظارت بهزیستی ، غبارروبی مزار شهدا و نیز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این اداره کل در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

این مسؤول با اشاره به فعالیت بهزیستی استان به ویژه به توانمند سازی و حرفه آموزی و اشتغال مددجویان و افراد دارای معلولیت افزود: از ابتدای توجه بهزیستی به اشتغال مددجویان برای نزدیک به یک هزارو ۵۰۰ نفر از معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان فرصت شغلی فراهم شده که این تعداد هم اکنون در حال فعالیت و کار و تلاش هستند.

وی، افتتاح ۱۸۱ واحد مسکونی مددجویی، افتتاح ۴۷ طرح اشتغال زایی مددجویان، افتتاح ۲۲ باب مهد کودک شهری و روستایی، افتتاح ۲ مرکز اقامتی افراد دارای اختلال مصرف مواد مخدر را از اقدامات یک‌ساله گذشته ذکر کرد.

به گفته محمدی، افتتاح یک مرکز شبانه روزی توانبخشی، مراقبتی معلولین، افتتاح سه کلینیک مددکاری، افتتاح یک مرکز پایگاه سلامت روان، افتتاح سه مرکز مشاوره تخصصی و افتتاح سامانه تصمیم به منظور کاهش طلاق در شهرستانهای تابعه را از دیگر اقدامات یک سال اخیر بهزیستی استان زنجان برشمرد.  

هم اکنون ۲۸ هزارو ۳۹۸ مددجو در سطح استان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان هستند و در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار نفر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.