حسین سلطانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیگر منطقه سردسیر کشور نیز با دمای منفی ۲۳/۰۲ سانتیگراد مربوط به شهرستان سراب از توابع استان آذربایجان‌شرقی بود.

وی با بیان اینکه خیرآباد در زمستان ها همواره با هوای سرد و یخی مواجه می‌شود، اظهار داشت: در زمستان سال ۱۳۹۰ میزان دما در منطقه خیرآباد زنجان به ۲۹ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

سلطانی به میزان دمای مراکز شهری این استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه آببر مرکز شهرستان طارم با دمای حداقل صفر و حداکثر ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر این استان گزارش شد، افزود: میزان دما در زنجان ۱۳-، ابهر ۱۱-، خرمدره و خدابنده منفی ۱۰ و ماهنشان نیز منفی ۶ درجه سانتیگراد بود.

وی میزان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۷ درجه کاهش نشان می دهد.   

سلطانی افزود: تا پایان هفته سامانه بارشی فعال در استان را نخواهیم داشت و انتظار می رود هوای سرد امروز نیز همچنان برقرار باشد ولی از روز چهارشنبه به تدریج با افزایش نسبی دمای هوا از شدت سرما کاسته خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.