رییس حوزه هنری استان زنجان روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: این پویش در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، ثبت احساسات و اندیشه‌های مردم ولایتمدار استان و الگوپذیری هر چه بیشتر آنان از پایداری و مقاومت سردار سلیمانی با اهداف شناسایی و جذب استعدادهای هنری جوانان و نوجوانان، جریان‌سازی شاخه‌های هنری منطبق بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی چهره‌های جوان در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

امیر نعمتی افزود: مقررات عمومی پویش مردمی بر این است که  هر فرد می‌تواند همزمان در همه بخش‌ها شرکت کند و در این میان هنرمندان می‌توانند در بخش "نامه‌ای به سردار" و "دلنوشته" یک اثر و در بخش"داستان کوتاه" حداکثر ۳ اثر را ارسال کند.

وی اضافه کرد:  محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد و از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر خودداری شده و حق بهره برداری از آثار ارسال شده برای حوزه هنری استان نیز محفوظ است.

این مسؤول ادامه داد: هنرمندان و علاقه مندان برای شرکت در این پویش مردمی، می توانند آثار خود را، در بخش "نامه‌ای به سردار" و "دلنوشته"، در یک صفحه ۴A و داستان‌کوتاه در سه صفحه ۴ A حداکثر تا ۱۵ اسفند  سال جاری از طریق پست الکترونیکی artzanjan.pr@gmail.com و یا شماره واتساپ ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ ارسال کنند.

وی اظهار داشت: داوری آثار ارسالی ۱۶ تا ۲۵ اسفند امسال و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیز همزمان با آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، فروردین  سال آینده برگزار خواهد شد.

نعمتی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته به سه اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا و مجموعه‌ای از آثار منتخب پویش مردمی "سلام سردار..."، از سوی حوزه هنری زنجان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.