حمیدرضا حمیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص بلاتکلیفی مدیریت شهر زنجان به دلیل بازداشت شهردار قبلی و چند نفر دیگر در این حوزه گفت: در مورد علت بازداشت شهردار قبلی فعلا نمی توان به صراحت چیزی گفت چرا که تا به این لحظه از سوی مراجع ذیصلاح رسیدگی به جرائم، موارد اعلام نشده است.

وی اظهار داشت: در صورت پاسخ قطعی از سوی دستگاه های متولی امر، می توان برای مدیریت شهر زنجان تصمیم گیری کرده و اقدامات جدی انجام داد.

حمیدی افزود: در زمان حاضر شورای اسلامی شهر در روند انتخاب شهردار قرار نگرفته و مصداق خاصی نیز در نظر ندارد، اما وقتی پاسخ استعلامات اعلام شود می توان این کار را به سرانجام رساند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: در صورت آغاز روند انتخاب شهردار زنجان، بنا بر این است که این کار در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن انجام و از تاخیرات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: استعفای شهردار ابهاماتی دارد و تا کنون نیز به صورت مکتوب چیزی را دریافت نکرده ایم که در زمان حاضر نیز سرپرست شهرداری اقدامات شهری را پیگیری می کند.

حمیدی افزود: هر چند افتی در روند ارائه خدمات و پیشرفت پروژه ها  ایجاد شده است اما تلاش های مضاعف در راستای رفع مسائل و مشکلات احتمالی در این بخش است.

 رییس کل دادگستری استان زنجان چندی پیش در  محافل خبری زنجان، با اشاره به بازداشت شهردار زنجان، نایب رئیس شورا، شهردار منطقه ۳ و چند نفر دیگر در این حوزه گفته بود که بازداشتی‌های پرونده شهرداری زنجان متهم به دریافت رشوه و اختلاس هستند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی خاطر نشان کرده بود، برای بیان جزئیات پرونده بازداشتی های شهرداری زنجان و عضو شورا تا تکمیل تحقیقات محدودیت قانونی داریم و این پرونده هنوز مرحله تکمیل تحقیقات را به اتمام نرسانده است

ماه گذشته، شهردار، یک نفر از اعضای شورا و یکی از مدیران مناطق شهری زنجان به دلیل مسائل مالی و تخلفات احتمالی انجام گرفته بازداشت شدند.

 شهر زنجان به عنوان مرکز استان ۴۲۰ هزار نفر جمعیت و سه منطقه شهرداری دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.