مرادی نافچی روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان سلطانیه، با اشاره به ۲ موضوع مهم که تا زمان انتخابات می تواند چالش ایجاد کنند، اظهار داشت: اولین مسأله تبلیغات پیش از موعد ثبت‌نام کنندگان است چراکه این افراد پیش از تائید صلاحیت ها به عنوان داوطلب شناخته خواهند شد.
وی افزود: موضوع دیگری که باید مورد توجه باشد عدم استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هر یک از نامزدها است که در صورت مشاهده هر یک از این تخلفات فرمانداران باید اقدامات لازم را در شهرستان انجام دهند و نتیجه را به ستاد انتخابات استان ابلاغ کنند.
این مسؤول با اشاره به آسیب شناسی انتخابات های گذشته، خاطرنشان کرد: نصب بنر و استفاده از بلندگوی سیار و راه اندازی کاروان حامیان نامزدها ممنوع است و در صورت مشاهده باید جمع آوری شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به مناسبت‌ها و تراکم برنامه‌ها در بهمن ماه تاکید کرد: فرمانداران و کمیته های ۶ گانه انتخابات تا پایان دی ماه برنامه‌های مختلف خود را مشخص کنند.
فرماندار سلطانیه بر در این جلسه با اشاره به اینکه آرای مردم شهرستان سلطانیه در مجموع ۳۰ شعبه شامل ۱۵ شعبه سیار و ۱۵ شعبه ثابت اخذ خواهد شد، افزود: مردم شهرستان سلطانیه در انتخابات ریاست جمهوری با ۸۰درصد حضور، مشارکت حداکثری را به نمایش گذاشتند.
وی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: مردم شهرستان سلطانیه نیز مانند تمامی ملت با حضور پررنگ خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان غرب خواهند زد. 
این مسؤول با اشاره به تعرفه‌های موردنیاز در انتخابات برای شهرستان سلطانیه، خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی ها ۲۲ هزار تعرفه برای این شهرستان نیاز است. 
فرماندار سلطانیه با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در زمینه هماهنگی‌های مختلف برای انتخابات، بیان کرد: تلاش داریم با تمام توان انتخاباتی بدون کم و کاست، با مشارکت حداکثری و رعایت اصل بی طرفی برای کور کردن چشم دشمنان برگزار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.